Forest Green

8:58 PM stylepoetry 0 Comments


If I should describe the year 2018 with a color, it would be dark green. I love this nuance and I am very happy that this color is trendy at the moment. I bought this blouse currently at H&M and the necklace is from the "Feschmarkt" (I can't remember the name of the designer, but if you like young designers in general, I highly recommend a visit at the Feschmarkt in June 2018). Theo is wearing a Newbie body that a good friend of my sister has embroidered. The body has been a wonderful gift and Theo has worn it many times! I think that it should be possible to find similar designs on Etsy.

Wenn ich das Jahr 2018 einer Farbe zuordnen müsste, dann wäre es dunkelgrün. Ich liebe diese Farbe und genieße es, dass dieser Ton im Moment Trend ist. Die Bluse habe ich aus der aktuellen H&M Kollektion und die Goldkette ist vom Feschmarkt (ich kann mich an den Namen der Jungdesignerin leider nicht mehr erinnern - aber wenn jemand Interesse an coolen Jungdesigns hat, der sollte sich den nächsten Feschmarkt Termin im Juni 2018 schon einmal vormerken). Theo trägt einen Newbie Body, welcher von einer guten Freundin meiner Schwester von Hand bestickt wurde. Der Body war ein wundervolles Geschenk und Theo hat ihn auch sehr oft an! Ich denke, dass es ähnliche Modelle bestimmt bei Etsy zu kaufen gibt!

You Might Also Like

0 Kommentare: