Green Eyes

12:01 PM stylepoetry 0 Comments


Well, there aren't many clothes left that somehow still fit me, but I try to do my best :-) What always works are accessories - and I love the forest green color that is in store right now. And in combination with the beige colored coat, the look gets a natural touch. 
∆ cap: H&M ∆ scarf: Cos ∆ coat: Zara ∆ sweater: Cheap Monday ∆ necklace: Topshop ∆ watch: Casio ∆ jeans: H&M maternity ∆ shoes: Aldo

Mittlerweile passen mir nicht mehr viele meiner Klamotten, aber ich versuche mein Bestes :-) Was immer passt sind Accessoires - und ich liebe die waldgrüne Farbe, die gerade in den Geschäften verfügbar ist. Und in Kombination mit dem beigen Mantel, erhält der Look einen natürlichen Touch. 
∆ Mütze: H&M ∆ Schal: Cos ∆ Mantel: Zara ∆ Pullover: Cheap Monday ∆ Kette: Topshop ∆ Uhr: Casio ∆ Jeans: H&M Maternity ∆ Schuhe: Aldo



You Might Also Like

0 Kommentare: