Grey on Grey

8:56 PM stylepoetry 0 Comments

Well, it's been a while since I posted my last fashion pics. My belly has become quite big and I have to admit that it isn't that easy anymore to find clothes or looks that fit. My biggest fashion savior during pregnancy (beside the wardrobe of my boyfriend) is Monki. Classic maternity wear is so not my thing, so most of my clothes are oversized pieces from Monki - yeah! 
What I like about this look is my necklace that looks a bit like Christmas decorations, so I enjoy to wear it during the festive season :-)
necklace: Lindex ∆ oversized cardigan: Monki ∆ t-shirt: Gina Tricot ∆ maternity jeans: H&M ∆ boots: Aldo

Es ist schon eine Weile her seit ich das letzte Mal Fashion Bilder gepostet habe. Mein Bauch ist mittlerweile ziemlich gross und ich muss zugeben, dass es immer schwieriger wird, passende Klamotten zu finden. Meine größte Rettung in Sachen Schwangerschaftsmode ist (neben der Garderobe von meinem Freund) die Marke Monki. Klassische Schwangerschaftsmode sagt mir nicht wirklich zu, weshalb meine meisten Outfits aus oversized Teilen von Monki bestehen - yeah! Was ich besonders mag an diesem Look ist die Halskette, die erinnert ein bisschen an Weihnachtsschmuck, weshalb ich diese gerne über die Feiertage trage :-)
Halsband: Lindex ∆ Oversized Cardigan: Monki ∆ T-Shirt: Gina Tricot ∆ Umstandsjeans: H&M ∆ Stiefel: Aldo

You Might Also Like

0 Kommentare: