Travel and Fashion Inspiration on Pinterest

11:37 AM stylepoetry 0 Comments


https://www.pinterest.com/stylepoetry/


A lot of people like to ask me about tips and tricks - especially regarding traveling. My first advise is (of course) my own blog, but I love to search, read and pin about great travel destinations, fashion, recipes, interior ideas etc. on Pinterest. Currently, I have over 2500 pins collected in 28 pinboards on my wall - so a lot of inspiration for you to enjoy :-)
Check out my page here: Stylepoetry on Pinterest


Viele fragen mich nach Tipps und Tricks - vor allem, wenn es um Reisen geht. Mein erster Ratschlag ist es (natürlich), meine Blogeinträge zu lesen. Ich selbst liebe es, auf Pinterest nach großartigen Reisezielen, Mode, Rezepte und Einrichtungsideen etc. zu suchen und zu lesen. Im Augenblick befinden sich über 2500 Pins in 28 Pinboards - also ganz viel Inspiration zusammen getragen für euch zum Stöbern :-)
Entdeckt meine Pins hier: Stylepoetry on Pinterest


https://www.pinterest.com/stylepoetry/

You Might Also Like

0 Kommentare: