DIY Vase

10:32 AM stylepoetry 1 Comments


Neulich hatten wir ein paar Gäste zum Abendessen und während ich den Tisch deckte dachte ich mir, es wäre nett mit ein bisschen extra Deko. 
Ich habe meine Kästen durchforstet und ein paar leere Marmeladegläser gefunden. Nachdem Glas gerade in ist, wollte ich sie irgendwie nutzen. Ein paar Augenblicke später wurden aus einfachen Glasbehältern drei schicke Vasen :) Easy-peasy ;)
By Alexandra

....................


The other day we had a few guests for dinner and while setting the table I thought it would be nice with some extra decoration.
I looked through our cupboards and found some glass jars I had saved. Since glass designs are in style this season I wanted to use them in some way. A few moments later they had been transformed into three vases :) easy-peasy ;)
By Alexandra




You Might Also Like

1 Kommentare:

food recipes said...

nice idea .. i love it